أيمن العرباوى

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتدى أيمن العرباوى إسلاميات وبرامج والعاب وصور ومواقف ونكت وأقسام أخرى التى تفضلها

الرئيسيةمنتدى العرباوىالأحداثاليوميةالمنشوراتمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخولكونكر تهييس

شاطر | 

نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
aya
عضو مشارك
عضو مشارك

رقم لعضوية : 3
احترام قوانين المنتدى : 100%

مُساهمةموضوع: نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه   الجمعة 17 أبريل 2009 - 11:38

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

مرة واحد بلدياتنا نام بالمقلوب صحى رجله معمصة

واحد بلدياتنا راح يزور واحد يابانى صاحبه فى مستشفى فى اليابان اليابنى كان نايم وبيتنفس بجهاز التنفس الصناعى فبلدياتنا بيقول لليابانى شد حيلك امال واليابانى يرد ( يوكى شنج ) وبلدياتنايقول ( يوكى شنج ) دى فى عنيا بس شد حيلك انت اليابانى ( يوكى شنج ) وبعدين مات وفى الجنازه بتاعته بلدياتنا كان بيقول لواحد صاحبه الله يرحمه كان بيوصينى على بنته ( يوكى شنج ) قبل ما يموت رد صاحبه ( يوكى شنج ) دى مش بنته ده كان بيقولك قوم من على خرطوم الاكسجين

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي

الزوج الجديد لزوجته: كنتى هتتجوزينى لو ما كانش بابا ساب لى كل الثروة دى
الزوجة: يا حبيبى أنا كنت هتجوزك بغض النظر مين اللى ساب لك الثروة

صعيدي بالغلط دخل متحف للفن الحديث توقف عند احد اللوحات وسأل أحد المنظمين جنبه ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟رد المنظم : دى مراية يا أستاذ

مره فرختين مشين جنب بعض فواحده فيهم معلقه فى صدرها بيضه فالفرخه التانيه بتقولها انت ليه معلقه البيضه ده فى صدرك فقلت لها ده صورتى وانا صغيره

نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

فى مره واحده رفيعه اوى عاوزه تتجوز ام امها لفت على وسطها جرانيل جرانيل ام واحد شفها عجبته اتجوزوا وفى ليلة الدخلة خلعها الفستان لقى جرانيل يشيل جرنال يائى جريل ام اتصل بحماته والها بنتك على الصفحة الكام

فيه مره واحد بخيل مات فترك وصيه لاهله مكتوب فيها ادفنوني بالطول لان الارض غاليه
*صعيدي : دش ، صعيدي تاني : جهار يك، الأول : دش و الله
التاني : لأ , علي الطلاق جهار يك
صاحب المقهى لصبيه : يووه , واد يا دقدق , شيل الشطرنج من قدامهم يابني :geek: 🐰 :shock:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم

رقم لعضوية : 1

مُساهمةموضوع: رد: نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه   الجمعة 17 أبريل 2009 - 22:16

ههههههههههه والله موتينى من الضحك أضحك الله سنك

AA

اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10][/size]
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم

رقم لعضوية : 1

مُساهمةموضوع: رد: نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه   الأحد 31 مايو 2009 - 1:08

نكت روعة

تمت تعديل المساهمة بشكل أوضح ومنسق

AA

اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10][/size]
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك

احترام قوانين المنتدى : 75%

مُساهمةموضوع: رد: نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه   الأحد 31 مايو 2009 - 16:50

ههههههههههههههه يارب ياخويا يارب نورت نكت البت دى يااااض

نكت تمام هههههههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1